06a-indirilenin-en-guzeli          422791_292384747493016_132388806825945_761236_1169294524_n images          khmVQ kötülü           mutluluk-resimli-sozler rehberlik-afisleri

Steve-Jobs-Sozleri-4

Kendime seçtiğim söz bu “KÜÇÜK BAŞLA, BÜYÜK DÜŞÜN.”
Peki sizin sözünüz  veya bu gün ki ruh haliniz hangisi… Ruh halimize göre ne kadar değişiyor ve tavırlarımıza davranışlarımıza yön veriyoruz değilmi. Benim bütün hareketlerim ve mimiklerimden  anlaya bilirsiniz üzgünmüyüm, mutlumuyum.Evet arkadaşlar olumlu düşünüyor ve pozitif enerji gönderiyoruz etrafımıza.Bazen işe yarıyor. Denemesi bedava daha ne olsun 🙂

20150109_175553        20150109_180035

Tatil diye çalışmamazlık yapmıyoruz.Bu gün bu çalışmayı yaptım evde dinlenirken.Nasıl olmuş bence güzel.Yandaki pembe terlikler bizim kokoş ahiretlik için. istemeye geldiklerinde giycek:))) Eeee artık terliklerini görünce talip kaçar mı  hemen yüzük mü takar bilmiyoruz deneyip görcez.Ucu kapalı terliklerde en küçüğümüz (küçük ahiretlik) için doğruyu söylemek gerekirse onu istemeye geldiklerinde ona giydirmeyeceğiz!Neden derseniz hemen vermek niyetindeyiz.Öyle bi karar aldık.De hayde artık canımıza yettiler.Onun  sapı bunu çöpü derken kimseyi beğenmiyorlar artık keramet terliklerde bekleyip görcez.Tüm bekarlara hayırlı kısmetler:))))

BEN NASIL YAZIYORUM :)

images (1)
Sevgili arkadaşlar: kendi yazdığım sayfamda olduğu gibi yazmak beni rahatlatıyor.Hiç bir yazım kurallarına uyuyorum desem yalan olur.O zaman yazamıyorum.Yani ben böyleyim olduğu gibi, içimden geldiği gibi. Bu konuda bilgilendirme yapayım istedim.teşekkür ederim.

EV HALİ.

9e9b976effdb363501110d2de22b1aff_full

Bu gün ki halimi anlatıyor. tabi birde bana sormak lazım bu kadar yüzümde gülümseme varmıydı. İnsanın evi için yaptığı her şey çok önemli  size anneliğinizi eşliğinizi hatırlatıyor.Düşünün çocuklarınızın ve eşinizin sevgisi içinizde olmasa bu pazar günün de size hiç bir kuvvet bunları yaptıramaz.sen öyle san mecburen yapıyorum veya yapıyoruz diyenleri duyar gibiyim.Çünkü  laf aramızda. bende bazen mecburmuyum diyorum.Vee bi an kendimi onları düşünürken buluyorum veee bir güç bir enerji  ahhh birde bakmışım her şey bitmiş.Tabi sonrası yoğun bir yorgunluk ve ayak ağrısı. İşte  anne olmak. Ah  anne olmak zor bir meslek  bence.De hayde kolay gele bütün annelere.

Saat kac???

Saat 23:57  veee ben bitmis durumdayim.Herseyi  devletten bekledigimize gore  bir an önce  devlet  annelerin mesai saatlerini duzenlemeli…Aman allahim  canim cıktı.Bu  nasil bi yorgunluk ve nasil bir agridir anlamiyorum.Offff  anam offf  ayaklarimin  cıglıklarını duyar gibiyim. Eee bu saate  kadar ha bitti ha bitecek anca oldu.Yokk yokk  ben diyorum erkek olmak vardi.Laf aramizda  ogul  da benle beraberdi. İyilik melekleri  bu gun bizim oglanin üstunden gecmis galiba ,sürekli  bi yardim ve iyilik pesindeydi.Iyi hos  bana yardim etti amma sonra anladik ki  yarinda yazili  varmis  derdi oymuş.Her zamanki gibi cani istemiyormus.Ula annenin de cani istemiyo  amma her seyi yapiyor dedim.Ne fayda  karsılıgında bana verdigi cevap ; offf  sen annesin  yapcak bisey yok dedi. İste bi turlu  biz  kadinlarin kabullenemedigi  cevap. sen  annesin.Evet  Anne olmak ayricalikti,anne olmak fedakarlikti, anne olmak dunyanin en guzel meslegiydi. Veee anne olmak amelelikti :)))) Dinlenmek dilegiyle hayirli geceler.